Deklaracja dostępności
Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej: Serwis Internetowy Publicznej Szkoły Podstawowej w Murowie.
Daty publikacji i aktualizacji
Data publikacji strony internetowej: 2012-10-12.
Data ostatniej aktualizacji dotyczącej zmiany wyglądu, struktury informacji lub sposobu publikowania: 2023-10-23.
Status pod względem zgodności
Strona internetowa jest zgodna z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.
Data sporządzenia Deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
Niniejsze oświadczenie sporządzono dnia: 2023-10-23.
Metoda przygotowania oświadczenia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt z osobą lub odpowiedzialną komórką organizacyjną: Katarzyna Proth, n14pspmurowe@murow.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 77 421 40 24. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.
Informacje na temat procedury
Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Katarzyna Proth.
- E-mail: n14pspmurowe@murow.pl
- Telefon: 77 4214 024
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
Organ nadzorujący: Wójt Gminy Murów
Adres: ul. Dworcowa 2
46-030 Murów
E-mail: ug@murow.pl
Telefon: 77 42 14 034
Strona internetowa Rzecznika Praw Obywatelskich:
Dane teleadresowe podmiotu publicznego:
46-030
Murów,
ul. Wolności
22
Tel.: +48774214027
Faks: +48774214027
E-mail:
Strona internetowa: pspmurow.murow.pl
Dostępność architektoniczna
Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Wolności.
- Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące.
- Na terenie szkoły są dwa parkingi.
- Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi.
W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro) znajdują się korytarze dostępne dla osób na wózkach.
- Budynek posiada windę dla osób niepełnosprawnych.
- W szkole nie ma pętli indukcyjnych.
- W budynku są dostosowania dla osób niepełnosprawnych (toalety, barierki).
- Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem.
W budynku szkoły nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabosłyszących.
Informacja o dostępności tłumacza języka migowego:
W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 roku ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. nr 209, poz. 1243) osoby uprawnione mogą bezpłatnie korzystać z usług tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika przy załatwianiu spraw w Publicznej Szkole Podstawowej w Murowie
Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumaczą ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się poprzez e-mail: pspmurow@murow.pl, listownie lub telefoniczne 77 4210 012 z wyłączeniem sytuacji nagłych.