Przejdź do treści strony Wersja dostępna cyfrowo Przejdź do
mapy strony
Przejdź do menu
  • Publiczna Szkoła Podstawowa
    w Murowie
  • Link zewnętrzny - Strona główna Gminy Murów
  • Link zewnętrzny - Facebook
  • Link zewnętrzny - Biuletyn Informacji Publicznej
  • Link zewnętrzny - Elektroniczna Skrzynka Podawcza
  • Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebam
  • Wersja dostępna cyfrowo
  • Ikona Domu
  • Aktualności 
    • AKTUALNOŚCI 2024/2025
  • Strefa ucznia i rodzica 
    • Kadra
    • Dostępność nauczycieli
    • Kalendarium i konsultacje
    • Rada Rodziców i Samorząd
    • Pedagog, logopeda, psycholog
    • Świetlica i dojazdy
    • Biblioteka
    • Konkursy
    • Ewaluacja zewnętrzna
    • Podręczniki i ćwiczenia na 2025/ 2026
  • PROJEKTY 
    • Aktywna tablica
    • Pracownia pod chmurką
    • Narodowy program rozwoju czytelnictwa
    • Mały Mistrz
  • Dokumenty, rodo, dostępność 
    • Ochrona danych osobowych
    • Deklaracja dostępności
    • Osoba do kontaktu w sprawie dostępności
    • Dokumenty szkolne 
      • Statut
      • Program wychowawczo-profilaktyczny
      • Regulaminy i procedury
      • Wykaz podręczników i programów
      • SZKOLNY PROGRAM DORADZTWA ZAWODOWEGO
  • STANDARDY I POLITYKA OCHRONY MAŁOLETNICH
  • ZAPYTANIA OFERTOWE
  • Kontakt

Deklaracja dostępności

Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z Ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej pspmurow.murow.pl.

  • Data publikacji strony internetowej: 12 października 2012 r.
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 23 lutego 2025 r.

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest w pełni zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.


Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia deklaracji: 30 marca 2025 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji: 30 marca 2025 r.

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2


Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić na następujące dane kontaktowe: Katarzyna Proth — email: n14pspmurow@murow.pl lub telefonicznie 77 4214027 .

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.


Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa naszej jednostki:

  • Adres: ul. Wolności 22, 46-030 Murów,
  • E-mail: .

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl .

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.


Pozostałe informacje


Dostępność architektoniczna

Do budynku szkoły prowadzi główne wejście znajdujące się od ulicy Wolności. Nad wejściami nie ma głośników systemu naprowadzającego dźwiękowo osoby niewidome i słabowidzące. Na terenie szkoły są dwa parkingi. Osobami oddelegowanymi do udzielania informacji przy wejściu głównym są pracownicy obsługi. W budynku na każdym poziomie (parter, 1 piętro) znajdują się korytarze dostępne dla osób na wózkach. Budynek posiada windę dla osób niepełnosprawnych. W szkole nie ma pętli indukcyjnych. W budynku są dostosowania dla osób niepełnosprawnych (toalety, barierki). Do szkoły może wejść osoba z psem asystującym i psem przewodnikiem. W budynku szkoły nie ma oznaczeń w alfabecie brajla ani oznaczeń kontrastowych lub w druku powiększonym dla osób niewidomych i słabosłyszących.


Dostępność komunikacyjno-informacyjna

W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 roku ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. nr 209, poz. 1243) osoby uprawnione mogą bezpłatnie korzystać z usług tłumacza języka W związku z wejściem w życie z dniem 1 kwietnia 2012 roku ustawy z dnia 19 sierpnia 2011 roku o języku migowym i innych środkach komunikowania się (Dz. U. nr 209, poz. 1243) osoby uprawnione mogą bezpłatnie korzystać z usług tłumacza języka migowego lub tłumacza-przewodnika przy załatwianiu spraw w Publicznej Szkole Podstawowej w Murowie Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumaczą ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się poprzez e-mail: pspmurow@murow.pl, listownie lub telefoniczne 77 4210 012 z wyłączeniem sytuacji nagłych. migowego lub tłumacza-przewodnika przy załatwianiu spraw w Publicznej Szkole Podstawowej w Murowie

Osoba uprawniona jest zobowiązana zgłosić chęć skorzystania z usługi tłumaczą ze wskazaniem wybranej metody komunikowania się poprzez e-mail: pspmurow@murow.pl, listownie lub telefoniczne 77 4210 027 z wyłączeniem sytuacji nagłych.

 

DOCXInformacja o zakresie działalności.docx (18,16KB)

PDFInformacja o działalności szkoły.pdf (601,27KB)

DOCInformacja o działalności szkoły.doc (1,21MB)

PDFraport z samooceny www_PSP_Murów.pdf (81,11KB)

PDFRaport o stanie dostępności (1,58MB)




Powrót do poprzedniej strony »

Na skróty

  • book-open-covere-dziennik
  • logo biblGminna Publiczna Biblioteka w Murowie
  • logo gminaUrząd Gminy w Murowie
  • Logo KuratoriumKuratorium Oświaty w Opolu

Informajce kontaktowe

Herb
Gmina Murów

Adres

Publiczna Szkoła Podstawowa w Murowie
ul. Wolności 22, 46-030 Murów
Mapa dojazdu

Kontakt

tel.: +48774214027
e-mail:
Wersja XML
Mapa strony
Polityka prywatności
Deklaracja dostępności

© Projekt i wykonanie: netkoncept.com

Strona internetowa powstała w wyniku przedsięwzięcia grantowego pod nazwą: „Poprawa dostępności usług w Gminie Murów”, sfinansowanego w ramach projektu „Dostępny samorząd - granty” realizowanego przez Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych

Logotypy Unijne projektu - Dostępny samorząd - granty
Ikona strzałki w górę

Strona używa plików cookies w celu poprawnego korzystania z serwisu.

Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia.

Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza wyrażenie zgody.

Dowiedz się więcej o tym, jak używamy plików cookies z .

...

...

    ...